ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
I Zamawiający :
Administrator Sp. z o.o.
11-500 Giżycko
ul.Pocztowa 3
działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej w Giżycku , zgodnie z zawartą umową
na wykonanie zamówienia „Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości Miasta Giżycko „.
II Przedmiot zamówienia :
Budowa odrębnego przyłącza wodociągowego do budynku przy ul. Pionierskiej 16A wg opracowania technicznego.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
– organizację zakupu materiałów ,dostarczenie ich do miejsca wbudowania
- organizację prac, koszty zużytej energii elektrycznej i zużytej wody;
- uporządkowanie pomieszczeń , urządzeń i armatury po robotach,
- zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- zabezpieczenie miejsca pracy,
- odszkodowania za wyrządzone szkody w trakcie robót.
- wykonanie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku robót – geodezyjną inwentaryzację powykonawczą
- płukanie i dezynfekcja wykonanego rurociągu
IV Termin realizacji :
do 22.09.2017r.
V Opis przygotowania oferty i informacja o udzielaniu wyjaśnień
- Zaleca się, aby Wykonawca pozyskał dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót (odwiedził i zbadał miejsce robót) gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy.
- Osobą upoważnioną do kontaktowania się z oferentami z ramienia Zarządcy budynku jest p. Krzysztof Konopka
tel. 87-428-25-80
VI Wymagane dokumenty:
- Wypełniony formularz oferty cenowej
- Podpisany wzór umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia
- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, dostarczona najpóźniej do dnia podpisania umowy. Może być kserokopia dokumentów ubezpieczeniowych.
VII Miejsce i termin składania ofert:
- Ofertę należy złożyć w sekretariacie Administratora sp. z o. o. w Giżycku ,
ul.Pocztowa 3, 11-500 Giżycko
- Termin składania ofert upływa dnia 02.08.2017, 10:00
VIII Kryterium oceny ofert:
Ocenie podlegać będzie cena ofertowa brutto będąca sumą ceny netto i obowiązującym podatkiem VAT .
Projekt – część opisowa
Przedmiar
Rysunki
Zapytanie ofertowe