ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Remont posadzki i schodów prowadzących do piwnic, remont schodów zewnętrznych do lokalu użytkowego w budynku przy ul. Dąbrowskiego 6 w Giżycku ”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie remontu posadzki i schodów prowadzących do piwnic, remont schodów zewnętrznych do lokalu użytkowego, zgodnie z zakresem poniżej.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl. w terminie do dnia
20-07-2021 r. do godz. 13.00.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Dąbrowskiego 6
Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Szczegółowe informacje:
1) Remont posadzki i schodów prowadzących do piwnic(pow. korytarzy 6,6m2 i 11,2m2):
– skucie istniejącej posadzki betonowej,
– wykonanie nowej posadzki betonowej,
– ułożenie płytek gresowych wykonanie cokołów z tych płytek. Płytki gresowe powinny charakteryzować się niską nasiąkliwością i ścieralnością klasy min IV, antypoślizgowością, odpornością na uderzenia, gatunek I – kolor do uzgodnienia z Zarządem Wspólnoty.
– wstawienie kratki stalowej w studzience – wymiary studzienki 28x40cm.
2) Wymiana drzwi wejściowych do piwnic (2 szt.), kolor biały, rodzaj drzwi do uzgodnienia z Zarządem Wspólnoty:
– jednoskrzydłowe – wymiary w świetle ościeży 110×210,
– dwuskrzydłowe – wymiary w świetle ościeży 135×220.
3) Remont schodów zewnętrznych:
– skucie istniejących okładzin schodów (11,5m2),
– wykonanie nowej okładziny spocznika i stopni – z kostki betonowej – kolor i kształt kostki uzgodnić z Zarządem Wspólnoty (8,3m2),
– wykonanie struktury żywicznej na murkach schodów – kolor struktury uzgodnić z Zarządem Wspólnoty (3,2m2).
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych. Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy.
Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.
Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.