ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Zakup i montaż urządzenia do demineralizacji wody kotłowej na potrzeby centralnego ogrzewania w budynku przy Pasażu Portowym 1A w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie zakupu i montażu urządzenia do demineralizacji wody kotłowej na potrzeby centralnego ogrzewania w budynku przy Pasażu Portowym 1A zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl. w terminie do dnia
07-09-2022 r. do godz. 13.00.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Pasaż Portowy 1A.
Zakres prac obejmuję:
Informacje szczegółowe:
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych.
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.