ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Wymianę balustrady balkonowej na nową i remont płyty balkonowej w budynku przy ul. Kr. Jadwigi 15 w Giżycku.”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie wymiany balustrady balkonowej i remontu płyty balkonowej zgodnie z zakresem stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl. w terminie do dnia
08-07-2022 r. do godz. 13.00.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Królowej Jadwigi 15.
Wspólnota Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Szczegółowe informacje:
– demontaż istniejącej balustrady
– skucie wszystkich warstw posadzkowych do płyty żelbetowej
– montaż nowej balustrady stalowej malowanej (balustrada kształtem i formą ma nawiązywać do istniejących balustrad),
– wykonanie hydroizolacji wg systemu danego producenta chemii budowlanej,
– wykonanie obróbek blacharskich,
– wykonanie nowej posadzki,
– położenie płytek ceramicznych mrozoodpornych, antypoślizgowych na wysokoelastycznej zaprawie klejowej łącznie z cokolikami na ścianie
– zaspoinowanie płytek elastyczną zaprawą do spoinowania,
Informacje szczegółowe:
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.