ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Remont komina w części strychowej w budynku przy ul. T. Kościuszki 7 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie remontu komina w części strychowej zgodnie z zakresem stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl. w terminie do dnia
12-05-2022 r. do godz. 13.00.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa T. Kościuszki 7.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Szczegółowe informacje:
– zbicie istniejących tynków,
– naprawa ewentualnych uszkodzeń konstrukcji murowej komina,
– wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych z wtopieniem siatki,
– wykonanie powłok malarskich,
– utylizacja gruzu i uprzątnięcie po pracach.
Wymiary przedmiotowego komina: 1,0 x 0,4m wysokość około 3,0m.
Informacje szczegółowe:
Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
Do obowiązku Wykonawcy należy ustalenie szczegółowego zakresu prac. Zaleca się aby oferent odwiedził i zbadał miejsce robót i jego otoczenia oraz pozyskał dla siebie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszystkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na realizację; koszt takiej wizyty ponosi oferent. Załączone przedmiary są jedynie materiałami pomocniczymi, które powinny być pomocne w przygotowaniu oferty; oferent winien skorygować podane przedmiary przed złożeniem oferty.