ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Remont komina ponad dachem wraz z wymianą ławy kominiarskiej przy tym kominie w budynku przy ul. Smętka 1 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie remontu komina ponad dachem wraz z wymianą ławy kominiarskiej przy tym kominie zgodnie z zakresem przedstawionym poniżej.
Oferty należy składać listownie lub w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT), bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 27-10-2022r. do godz. 1200 .
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Smętka 1.
Administrator Sp. z o. o. w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac:
Remont komina nad dachem (o numerach przewodów 1-5) – 1 szt.
– skucie luźnych tynków i czapy betonowej
– przemurowanie górnej warstwy cegieł ściany komina
– wykonanie nowych tynków z wtopieniem siatki elewacyjnej
– wykonanie nowej czapy betonowej z kapinosami
– wykonanie powłok malarskich w kolorze zbliżonym do pozostałych kominów farbami elewacyjnymi odpornymi na czynniki atmosferyczne i pleśń
-wykonanie nowych obróbek blacharskich przyściennych z blachy ocynkowanej
– wymianę istniejącej ławy kominiarskiej przy tym kominie na nową systemową stalową
– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów
Informacje szczegółowe:
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej. UWAGA:
Wykonawca ma obowiązek dostarczyć opinie kominiarską po wykonaniu robót o prawidłowości wykonanych prac.
Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.
Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.
Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały