ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Wymiana pompy instalacji odwodnienia budynku przy ul. Żeglarska 2, 4, 6 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie wymiany pompy instalacji odwodnienia zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 29–07-2022r. do godz. 1200.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Żeglarska 2, 4, 6.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.
Zakres prac obejmuję:
Informacje szczegółowe:
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót.
Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac oraz okres udzielonej gwarancji.
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji wraz z wymaganymi pozwoleniami i uzgodnieniami.
W załączeniu zdjęcie studni oraz jej lokalizacja.