ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Wykonanie ekspertyzy budowlanej dachu budynku przy ul. Gen. J. Zajączka 4 ”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie sporządzenia ekspertyzy budowlanej dachu budynku zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT) w terminie do dnia 25–05-2018 r. do godz. 1400. Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Gen. J. Zajączka 4.
Zamawiający wymaga zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie 4 tygodni od daty podpisania umowy.
W szczególności ekspertyza powinna zawierać co najmniej:
Przedmiot zamówienia należy wykonać:
w formie elektronicznej na płycie CD – w formacie pdf
Zaleca się, aby Wykonawca pozyskał dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie ekspertyzy (odwiedził i zbadał miejsce prac) gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.