ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Remont placu zabaw przy budynku przy ul. Kazimierza Wielkiego 10A w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie placu zabaw zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 08–06-2022r. do godz. 1200 z uwzględnieniem wycen na poszczególne warianty.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Kazimierza Wielkiego 10A.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.
Zakres prac obejmuję:
1. Wariant I
– naprawa i konserwacja 4 szt. drewnianych ławek
– naprawa i konserwacja 1 szt. piaskownicy
– naprawa lub wymiana uszkodzonego elementu ogrodzenia z siatki przy furtce
– naprawa furtki wraz z montażem klamki i zamka na klucz
– wymiana i uzupełnienie pisku w piaskownicy
2. Wariant II
– wymiana 4 szt. drewnianych ławek na nowe
– naprawa i konserwacja 1 szt. piaskownicy
– naprawa lub wymiana uszkodzonego elementu ogrodzenia z siatki przy furtce
– naprawa furtki wraz z montażem klamki i zamka na klucz
– wymiana i uzupełnienie pisku w piaskownicy
Informacje szczegółowe:
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych w rozbiciu na warianty zgodnie z podanym wyżej zakresem.
Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac.
Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.