.ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
I Zamawiający :
Wspólnota Mieszkaniowa budynku Warszawska 12, Nr 640, w Giżycku
II Przedmiot zamówienia :
Wymiana poziomów wodnych z zaworami podpionowymi w piwnicach budynku
Wspólnoty Mieszkaniowej Warszawska 12 w Giżycku
III Zakres prac:
1. demontaż starego rurociągu instalacji wodnej z zaworami w piwnicy budynku -od wodomierza głównego do pionów
2. montaż nowego rurociągu wodnego z rur stalowych ocynkowanych
3. montaż zaworów podpionowych w obrębie korytarza piwnicznego – kulowych
wzmocnionych
4. izolacja rurociągu – ochrona przed zamarzaniem
5. zamurowanie , zatynkowanie i podmalowanie w razie potrzeby przebić oraz uprzątnięcie
terenu po zakończeniu prac
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
– organizację zakupu materiałów ,dostarczenie ich do miejsca wbudowania
organizację prac, koszty zużytej energii elektrycznej i zużytej wody;
uporządkowanie pomieszczeń , urządzeń i armatury po robotach,
zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
zabezpieczenie miejsca pracy,
odszkodowania za wyrządzone szkody w trakcie robót.
IV Termin realizacji :
31.05.2015
V Opis przygotowania oferty i informacja o udzielaniu wyjaśnień
1. Zaleca się, aby Wykonawca pozyskał dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót ( odwiedził i zbadał miejsce robót) gdyż wyklucza się możliwość . roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca.
1.1 W celu obejrzenia instalacji wodnej podlegającej wymianie, prosimy kontaktować się z Panem/Panią :
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
2. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z oferentami z ramienia Zarządcy budynku jest P. Małgorzata Kraśnicka –
tel. 87-428-25-98
VI Wymagane dokumenty:
Wypełniony formularz oferty cenowej
Podpisany wzór umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia
5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , dostarczona najpóźniej do dnia podpisania umowy. Może być kserokopia dokumentów ubezpieczeniowych.
VII Miejsce i termin składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Administratora sp. z o. o. w Giżycku ,
ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycko
Termin składania ofert upływa dnia 27.03.2015 godz 10:00
Otwarcie ofert dn. 27.03.2015 godz. 10:10 – siedziba Administratora sp. z o. o. w Giżycku,
ul. Pocztowa 3 , pok. nr 8
VIII Kryterium oceny ofert:
Ocenie podlegać będzie cena ofertowa brutto będąca sumą ceny netto i obowiązującym podatkiem VAT oraz wiarygodność Firmy i jakość wcześniej wykonywanych robót.
Cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę może być negocjowana przed podpisaniem umowy .
Po tym czasie cena jest ostateczna i nie będzie negocjowana
Przed podpisaniem umowy uzgodniona będzie kwestia nadzoru inwestorskiego i koordynacji robót.
Zamawiający o wyborze oferty powiadomi Wykonawców indywidualnie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania zaproszenia do składania ofert bez podania przyczyny.
Formularz oferty cenowej
Firma : ……………………………………………………………………………………………………..
Z siedzibą w ………………………………………przy ul. ………………………………………….
REGON …………………………………………….
NIP …………………………………………………..
tel…………………………….. faks………………………………..mail……………………………………..
Odpowiadając na zaproszenie do złożenia oferty na wymianę poziomów wodnych z zaworami podpionowymi w piwnicach budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Warszawskiej 12 w Giżycku , po zapoznaniu się z warunkami umowy, a także w oparciu o pozyskane przez siebie informacje dotyczące ww. robót – oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w zaproszeniu do złożenia oferty za następującą cenę ryczałtową
słownie :…………………………………………………………………………………………………. |
2. Oświadczamy ,że w cenie naszej oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty związane z wykonaniem zakresu robót
Oświadczamy ,że dokonaliśmy własnego przedmiaru zakresu i oceny warunków wykonania robót
W przypadku wyboru naszej oferty osobą upoważnioną do kontaktów z Zamawiającym ( uprawnionej do realizacji usługi) będzie przedstawiciel Wykonawcy w osobie:
………………………………………………………………………..tel. kontaktowy……………………………………
Oświadczamy ,że akceptujemy warunki wykonania i rozliczenia robót określone w projekcie umowy
6. W załączeniu przedstawiamy wykaz wykonanych robót o podobnych zakresach zrealizowanych przez naszą firmę w ostatnich trzech latach
…………………………………………………
podpis i pieczęć Wykonawcy
………..…………………………dn……………………………….
Umowa nr 13/2015
zawarta dnia …………..2015r w Giżycku pomiędzy:
Wspólnotą Mieszkaniową nr 640, 11-500 Giżycko ul. Warszawska 12
posiadającą NIP – 845-17-94-271, REGON – 790661534, zwanym dalej
w umowie „Zamawiającym”, w imieniu którego występuje:
Spółka z o.o. „Administrator”
11-500 Giżycko
ul. Pocztowa 3
którą reprezentuje
1. Małgorzata Kraśnicka – Prokurent
a ………………………………………………………………………………………………………………………
posiadającym NIP – …………………………………. , REGON – ……………………………………
zwanym dalej w umowie „Wykonawcą”, którego reprezentuje:
1. …………………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………
Umowa została zawarta bez stosowania przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych o następującej treści:
§ 1.
[ przedmiot umowy ]
1. Przedmiotem umowy jest robota budowlana polegająca na wymianie poziomów wodnych z zaworami podpionowymi w piwnicach budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Warszawska 12 w Giżycku w zakresie:
1. demontaż starego rurociągu instalacji wodnej z zaworami w piwnicy budynku – od wodomierza głównego do pionów
2. montaż nowego rurociągu wodnego z rur stalowych ocynkowanych
3. montaż zaworów podpionowych w obrębie korytarza piwnicznego – kulowych
wzmocnionych
4. izolacja rurociągu – ochrona przed zamarzaniem
5. zamurowanie , zatynkowanie i podmalowanie w razie potrzeby przebić oraz
uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac i zgodnie z ofertą stanowiącą załącznik nr.1 do umowy.
2. Wszystkie materiały wykorzystane do realizacji prac objętych umową dostarczy Wykonawca własnym transportem i na własny koszt
3. W trakcie wykonywania prac Wykonawca wbudowywać będzie wyłącznie materiały fabrycznie nowe, nie posiadające wad fizycznych ani prawnych posiadające niezbędne atesty i certyfikaty. Atesty i certyfikaty Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
§ 2.
[Termin realizacji , gwarancje]
Niezależnie od rękojmi przewidzianej w kodeksie cywilnym Wykonawca udziela niniejszym Zamawiającemu ………………………………………..miesięcznej gwarancji jakości wykonanych prac. Termin gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu obioru końcowego. Gwarancja na urządzenia i materiały udzielona zostanie według gwarancji producenta.
Gwarancja, o której mowa w ust. 3, nie obejmuje normalnego zużycia zastosowanych materiałów, a także wad spowodowanych niezgodnym z przepisami technicznymi użytkowaniem inwestycji.
O istnieniu wady lub usterki Zamawiający jest zobowiązany powiadomić Wykonawcę na piśmie.
W terminie 7 dni roboczych od doręczenia mu przez Zamawiającego pisemnego powiadomienia o zaistnieniu wad lub usterek Wykonawca jest zobowiązany udzielić mu pisemnej odpowiedzi o terminie ich usunięcia, przy czym termin ten powinien zostać uzgodniony z Zamawiającym
Jeżeli Zamawiający i Wykonawca nie ustalą terminu, w jakim wady lub usterki mają być usunięte, Zamawiający sam wyznaczy Wykonawcy termin ich usunięcia, a Wykonawca termin ten bez zastrzeżeń przyjmie i będzie nim związany, o ile wyznaczony termin będzie realny i możliwy do dotrzymania z punktu widzenia technologii naprawy.
Wykonawca w terminie określonym w ust. 6 albo ust. 7 dokona usunięcia zgłoszonych przez Zamawiającego wad lub usterek. Usunięcie wad powinno być stwierdzone protokolarnie.
Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia lub usunięcia wszelkich szkód będących normalnym następstwem wad lub usterek.
W przypadku niewykonania przez Wykonawcę w terminie obowiązków wynikających z ust. 6-9 Zamawiający, w zastępstwie Wykonawcy, usunie wady i obciąży Wykonawcę kosztami ich usunięcia oraz 10% narzutem liczonym od wartości brutto kosztów usunięcia wad i szkód.
Powyższe postanowienia nie naruszają uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi
§ 3.
[Prawa i obowiązki Zamawiającego]
Zamawiający zobowiązuje się do :
Przekazania Wykonawcy placu budowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty podpisania umowy.
Zapewnienie nadzoru inwestorskiego
Odbioru przedmiotu niniejszej umowy
Terminowej zapłaty zamówienia
§ 4.
[Prawa i obowiązki Wykonawcy]
Wykonawca zawiadomi z tygodniowym wyprzedzeniem mieszkańców budynku o terminie wykonania remontu poprzez wywieszenie w budynku zawiadomień o terminie realizacji remontu
Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że usługa zostanie wykonana zgodnie z zasadami etyki zawodowej, według najlepszej wiedzy i z dołożeniem wszelkiej staranności, przy zastosowaniu nowych materiałów posiadających niezbędne atesty i certyfikaty .
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działanie osób sobie podległych lub działających w jego imieniu.
Wykonawca ma obowiązek przestrzegania przepisów regulaminu porządku domowego obowiązującego w budynku
Wykonawca ma obowiązek organizacji placu budowy ( wstawienie podlicznika energii elektrycznej)
Wykonawca w okresie trwania umowy jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia i przedłożenia umowy ubezpieczeniowej na żądanie Zamawiającemu
Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelką dokumentację dotyczącą wykonanych prób szczelności wykonanej instalacji oraz jakości, wytrzymałości, a także pochodzenia materiałów użytych do wykonania przedmiotu niniejszej umowy – ( atesty ,certyfikaty ).
§ 5.
[Realizacja przedmiotu umowy]
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania remontu będącego przedmiotem umowy zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami i przepisami a w szczególności w Ustawie Prawo budowlane
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe w związku z wykonaniem czynności i prac stanowiących przedmiot niniejszej umowy
W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia całości lub części obiektu wskutek działań prowadzonych przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia go na własny koszt.
§ 6.
[Odbiór przedmiotu umowy]
Przedmiotem odbioru będą roboty budowlane określone w § 1. umowy
O terminie odbioru robót Wykonawca powiadomi z siedmiodniowym wyprzedzeniem pisemnie Zamawiającego i mieszkańców budynku ( wywieszając ogłoszenie )
Jeżeli w toku czynności odbioru zostanie stwierdzone ,że przedmiot odbioru nie osiągnął gotowości do odbioru z powodu niezakończenia robót lub nieprzeprowadzenia z wynikiem pozytywnym wszystkich wymaganych prób lub posiada wady uniemożliwiające użytkowanie, Zamawiający może odmówić odbioru do czasu usunięcia tych wad, lub dokonać odbioru warunkowego, z podaniem terminu na usunięcie wad lub usterek
Za datę wykonania przez Wykonawcę zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy uznaje się datę odbioru stwierdzoną w protokóle odbioru końcowego po usunięciu ewentualnych usterek wpisanych do protokółu warunkowego.
§ 7.
[Osoby upoważnione do czynności w zakresie objętym umową]
Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą w trakcie realizacji niniejszej umowy są:
Kazimierz Moszyk – inspektor nadzoru tel. –874282598
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może upoważnić inne osoby do wykonania ww czynności.
Osobami upoważnionymi przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym w trakcie realizacji niniejszej umowy są:
………………………………………………………………………………………………………………..
Osoby wymienione w ust.1 nie posiadają pełnomocnictwa do podejmowania w imieniu Zamawiającego decyzji niosących skutki finansowe.
§ 8.
[Wartość przedmiotu umowy]
Zgodnie z ofertą Wykonawcy ( zał. nr 1 do niniejszej umowy) w wynagrodzeniu brutto ( które jest wartością całkowitą ) z tytułu wykonania umowy, zawarte są wszystkie koszty związane z realizacją umowy.
Wynagrodzenie całkowite Wykonawcy wynosi:
Cena zamówienia netto …………………………….. złotych
(słownie:…………………………………………………………………………………………………. )
Cena zamówienia brutto …………………………… złotych w tym VAT ……. %
(słownie: ………………………………………………………………………………………………..)
Wykonawca nie może domagać się podwyższenia wynagrodzenia o którym mowa w ust. 2.
§ 9.
[Zasady płatności ]
Zapłata wynagrodzenia za wykonane i potwierdzone podpisanym protokółem końcowego odbioru robót, nastąpi przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie 21 dni od daty dostarczenia faktury,
Wykonawca nie może wystawiać faktur częściowych w trakcie wykonywania zadania. Jedyną formą płatności jest faktura końcowa po wykonaniu zadania.
Na wystawionej fakturze Wykonawca wskaże jako nabywcę dostawy nw. podmiot:
Wspólnota Mieszkaniowa nr 640, 11-500 Giżycko , ul. Warszawska 12
NIP – 845-17-94-271
Wykonawca prześle fakturę na adres:
Administrator spółka z o.o.
11-500 Giżycko
ul. Pocztowa 3
5. W przypadku opóźnienia w dokonaniu płatności, Wykonawca może obciążyć Zamawiającego odsetkami ustawowymi.
§ 10.
[Kary umowne , odstąpienie od umowy]
Strony postanawiają, że obowiązującą je formą odszkodowania stanowią kary umowne.
Zamawiający zapłaci Wykonawcy 1 % wartości przedmiotu umowy brutto, określonej w § 8 ust.2 z tytułu odstąpienia od umowy przed przystąpieniem do jej wykonania z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego – za wyjątkiem odstąpienia z powodu „siły wyższej” lub nie sprzyjających warunków atmosferycznych oraz niedotrzymania terminu określonego w § 3 ust.1.
Wykonawca poniesie wszystkie konsekwencje finansowe i prawne wykonania bez zgody Zamawiającego decyzji niosących dla Zamawiającego skutki finansowe.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach:
0,1 % wartości przedmiotu umowy brutto, określonej w § 8 ust.2 umowy za każdy dzień opóźnienia w terminie wykonania roboty budowlanej określonym w § 2 ust.2
5 % wartości przedmiotu umowy brutto, określonej w § 8 ust.2 umowy z tytułu odstąpienia Zamawiającego od umowy w trakcie jej trwania z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
5 % wartości przedmiotu umowy brutto, określonej w § 8 ust.2 z tytułu nie przekazania dokumentacji, o której mowa w § 4 ust. 7 umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych, gdy kary umowne nie pokrywają wysokości poniesionej szkody
kary umowne Zamawiający potrąci z należnego wynagrodzenia Wykonawcy (faktura VAT), na co Wykonawca wyraża zgodę.
§ 11.
[pozostałe postanowienia umowy]
Wszelkie spory mogące wyniknąć z zawarcia i wykonania umowy, strony poddają pod rozstrzygnięcie sądu, właściwego dla siedziby Zamawiającego.
W sprawach nie unormowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy mające związek z przedmiotem umowy, a w szczególności:
przepisy ustawy Kodeks cywilny i ustawy Prawo budowlane.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA