ROZEZNANIE CENOWE Z OPCJĄ ZAWARCIA UMOWY
na wykonanie zadania
„Remont nawierzchni trzech dojść do budynku przy ul. Wodociągowej 17 w Giżycku”
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 tys. euro (art.4 pkt. 8 ustawy)
Zamawiający:
Administrator Sp. z o. o.
ul. Pocztowa 3,11-500 Giżycko
tel. 87 428 25 80
Osoba do kontaktów: Krzysztof Konopka – Inspektor ds. technicznych
e-mail: admtechniczny245@wp.pl
1. Cel ogłoszenia:
Celem ogłoszenia jest ustalenie wartości przedmiotu zamówienia określonego w pkt 2, która powinna być ustalona przez oferentów z największą możliwą starannością, tak by mogła stanowić ofertę wykonania zamówienia za oferowaną cenę. Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę w sytuacji, gdy cena przedstawiona w najkorzystniejszej ofercie mieści się w kwocie, którą Administrator może przeznaczyć na realizację zadania.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
– wykonanie niezbędnych rozbiórek istniejących nawierzchni pieszych, jak również wykonanie wykopów i nasypów niezbędnych do wykonania podbudowy oraz projektowanych nawierzchni,
– wykonanie utwardzenia nawierzchni (odtworzenie istniejącej) zgodnie z załącznikiem graficznym
– ciągi piesze z kostki betonowej gr. 6cm:
warstwa ścieralna z kostki betonowej bezfazowej typu „cegiełka” w kolorze szarym – gr. 6cm
podsypka z cementowo – piaskowa 1:4 – gr. 5cm
podbudowa z pospółki – gr. 10cm
szacunkowa ilość nawierzchni z kostki betonowej 105m2
– obrzeża betonowe 6x20x100 cm w kolorze szarym
– uprzątnięcie terenu prac.
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
4. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny:
5. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
6. Termin, miejsce i forma składania ofert:
Ofertę należy dostarczyć na adres: Administrator Sp. z o. o. w Giżycku, ul. Pocztowa 3; 11-500 Giżycko w terminie do 26 listopad 2019 r. do godz. 12.00. Oferta powinna zawierać opis „Oferta – Remont nawierzchni trzech dojść do budynku przy ul. Wodociągowej 17 w Giżycku”
7.Rozstrzygniecie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia:
W przypadku wybrania wykonawcy i zamiaru zawarcia umowy informacja zostanie dostarczona/wysłana niezwłocznie.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
odwołania rozeznania cenowego z opcją zawarcia umowy i unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
zmiany warunków postępowania do terminu otwarcia ofert, informując o tym na stronie internetowej www.administrator-gizycko.pl oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego. W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną, może wydłużyć termin do złożenia oferty,
zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników
formularz ofertowy – Załącznik nr 1