Rozeznanie cenowe z opcją zawarcia umowy
na wykonanie zadania
„Wymiana ślusarki aluminiowej w budynku przy ul. Wodociągowej 17 w Giżycku”
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 tys. euro (art.4 pkt. 8 ustawy)
Złożenie oferty nie rodzi po stronie Oferenta roszczenia o zawarcie umowy;
Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę w sytuacji, gdy cena przedstawiona w najkorzystniejszej ofercie mieści się w kwocie, którą Gmina Miejska Giżycko może przeznaczyć na realizację zadania
Zamawiający: Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
NIP 845 19 51 457
Osoba do kontaktów: Krzysztof Konopka – inspektor ds. technicznych Administrator Sp. z o.o. , tel. 87 428 25 98, e-mail: admtechniczny245@wp.pl
1. Cel ogłoszenia:
Celem ogłoszenia jest ustalenie wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia określonego w pkt 2, która winna być ustalona przez oferentów z największą możliwą starannością, tak by mogła stanowić ofertę wykonania zamówienia za oferowaną cenę. Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę w sytuacji, gdy cena przedstawiona w najkorzystniejszej ofercie mieści się w kwocie, którą Gmina Miejska Giżycko może przeznaczyć na realizację zadania.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
– wymianę ślusarki wewnętrznej wg załącznika nr 1 (trzecie wejście do budynku od strony ul. Wodociągowej, drzwi wewnętrzne)
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Oferenta.
4. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny:
Kryteria oceny i wyboru oferty: cena – 100 % :
5. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
Miejsce realizacji zamówienia: budynek przy ul. Wodociągowej 17 w Giżycku.
Wymagany termin wykonania 8 tygodni od dnia podpisania umowy.
6. Termin, miejsce i forma składania ofert:
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT) w terminie do dnia 21–01-2019r. do godz. 1200. Wyboru oferty dokona Gmina Miejska Giżycko.
Oferta powinna zawierać opis „Oferta – „Wymiana ślusarki aluminiowej w budynku przy ul. Wodociągowej 17 w Giżycku”
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
7. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia:
W przypadku wybrania wykonawcy i zamiaru zawarcia umowy informacja zostanie dostarczona/wysłana niezwłocznie.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
odwołania rozeznania cenowego z opcją zawarcia umowy i unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
zmiany warunków postępowania do terminu otwarcia ofert, informując o tym na stronie internetowej www.administrator-gizycko.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego. W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty,
zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników,
Uwaga!
Zaleca się aby Oferent przed złożeniem formularza ofertowego zapoznał się z miejscem prowadzenia prac.
Załączniki: