Prace budowlane – ul. Pocztowa 3 w Giżycku

Rozeznanie cenowe z opcją zawarcia umowy

na wykonanie zadania

Remont nawierzchni placu przy budynku ul. Pocztowa 3 w Giżycku

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 tys. euro (art.4 pkt. 8 ustawy)

  • Złożenie oferty nie rodzi po stronie Oferenta roszczenia o zawarcie umowy;

  • Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;

  • Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę w sytuacji, gdy cena przedstawiona w najkorzystniejszej ofercie mieści się w kwocie, którą Gmina Miejska Giżycko może przeznaczyć na realizację zadania

Zamawiający: Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

NIP 845 19 51 457

Osoba do kontaktów: Krzysztof Konopkainspektor ds. technicznych Administrator Sp. z o.o. , tel. 87 428 25 98, e-mail:  admtechniczny245@wp.pl

1. Cel ogłoszenia:

Celem ogłoszenia jest ustalenie wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia określonego w pkt 2, która winna być ustalona przez oferentów z największą możliwą starannością, tak by mogła stanowić ofertę wykonania zamówienia za oferowaną cenę. Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę w sytuacji, gdy cena przedstawiona w najkorzystniejszej ofercie mieści się w kwocie, którą Gmina Miejska Giżycko może przeznaczyć na realizację zadania.

 2. Przedmiot zamówienia obejmuje:

wykonanie niezbędnych rozbiórek istniejących nawierzchni pieszych/jezdnych, jak również wykonanie wykopów i nasypów niezbędnych do wykonania podbudowy oraz projektowanych nawierzchni,

– wykonanie utwardzenia nawierzchni zgodnie z załącznikiem graficznym

nawierzchnie przepuszczalne z betonowych płyt ażurowych gr. 10cm:

  • betonowe płyty ażurowe 60×40 cm w kolorze szarym – gr. 10cm (wypełnione materiałem kamiennym – grysem o frakcji 4-16mm lub trawą – mieszanka trawnikowa o podwyższonej odporności na uszkodzenia mechaniczne)

  • podsypka ze żwiru lub piasku – gr. 5 cm

  • podbudowa z kruszywa łamanego lub naturalnego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia kamiennego – gr. 25cm

  • warstwa odsączająca z piasku – gr. 10cm

– nawierzchnie z brukowej kostki betonowej bezfazowej gr. 8cm:

  • warstwa ścieralna z kostki betonowej bezfazowej typu „cegiełka” w kolorze szarym

  • podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – gr. 5cm

  • podbudowa z kruszywa łamanego lub naturalnego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia kamiennego – gr. 25cm

  • warstwa odsączająca z piasku – gr. 10cm

ciągi piesze z kostki betonowej gr. 6cm:

  • warstwa ścieralna z kostki betonowej bezfazowej typu „cegiełka” w kolorze szarym – gr. 6cm

  • podsypka z cementowo – piaskowa 1:4 – gr. 5cm

  • podbudowa z pospółki – gr. 10cm

uprzątnięcie terenu prac.

3. Opis sposobu przygotowania oferty:

  • Oferta powinna zawierać kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie zakresu prac w pkt.2

  • Oferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Oferenta.

4. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny:

  • Kryteria oceny i wyboru oferty: cena  – 100 % :

5. Termin i miejsce realizacji zamówienia:

  • Miejsce realizacji zamówienia: plac przy budynku ul. Pocztowa 3  w Giżycku.

  • Wymagany termin wykonania 4 tygodni od dnia podpisania umowy.

6. Termin, miejsce i forma składania ofert:

  • Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT) w terminie do dnia 1210-2018r. do godz. 1200. Wyboru oferty dokona Gmina Miejska Giżycko.

  • Oferta powinna zawierać opis „Oferta – Remont nawierzchni placu przy budynku ul. Pocztowa 3 w Giżycku

  • Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

7. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia:

  • W przypadku wybrania wykonawcy i zamiaru zawarcia umowy informacja zostanie dostarczona/wysłana niezwłocznie. 

8.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

  • odwołania rozeznania cenowego z opcją zawarcia umowy i unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

  • zmiany warunków postępowania do terminu otwarcia ofert, informując o tym na stronie internetowej www.administrator-gizycko.pl/  oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego. W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty,

  • zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

  • zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

  • żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,

  • wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników,

Uwaga!

Zaleca się aby Oferent przed złożeniem formularza ofertowego zapoznał się z miejscem prowadzenia prac.

 

Załączniki:

Pocztowa 3 – plac

formularz ofertowy

umowa – rozeznanie cenowe