ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Remont klatki schodowej w budynku przy ul. Olsztyńskiej 13 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie remontu klatki schodowej zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać listownie bądź w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko
ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT) w terminie do dnia 12–02-2021r. do godz. 1300. Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Olsztyńska 13.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac obejmuję:
Remont klatki schodowej – okładzina klatki – lastryko
Informacje szczegółowe:
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych. Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy.
Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac.
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.