ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Remont płyt balkonowych i tarasu w budynku przy ul. Kombatantów 1A” – Termin rozpoczęcia prac maj 2020 r.
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie remontu płyt balkonowych zgodnie z zakresem stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT) w terminie do dnia 21.02.2020 r. do godz. 1200. Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Kombatantów 1A.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Szczegółowe informacje:
Zakres 1- balkony:
– skucie wszystkich warstw posadzkowych do płyty żelbetowej balkonowej, wykonanie hydroizolacji wg systemu danego producenta chemii budowlanej, montaż desek kompozytowych zgodnie z zaleceniami producenta (bez mechanicznego kotwienia do płyty balkonowej lub posadzki)
– wyczyszczenie i pomalowanie balustrad z zabezpieczeniem antykorozyjnym
– roboty towarzyszące: należy założyć zabezpieczenie tarasów na czas prowadzonych prac i/lub częściową rozbiórkę deski tarasowej
Zakres 2 – taras na parterze (opcjonalnie) :
– wymiana deski tarasowej drewnianej na deskę kompozytową zgodnie z zaleceniami danego producenta (bez mechanicznego kotwienia do płyty tarasu lub posadzki)
– wyczyszczenie i pomalowanie balustrad z zabezpieczeniem antykorozyjnym
Powierzchnia tarasu do remontu 219 m2.
– cenę jednostkową za m2 za wykonanie remontu płyt balkonowych (skucie warstw istniejących, hydroizolacja, montaż desek kompozytowych, malowanie balustrady, roboty towarzyszące);
– cenę jednostkową za m2 za wykonanie remontu tarasu (wymiana deski tarasowej, malowanie balustrady)
Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.
10. Dokładny zakres ewentualnych zmian i koszty powinny być ustalone i zatwierdzone przez wspólnotę przed ich wykonaniem.