ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Remont dachu na budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym
w Piękniej Górze 4A, 11-500 Giżycko”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dachu zgodnie
z przedmiarem stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
Oferta powinna zawierać kosztorys ofertowy (szczegółowy) sporządzony na podstawie przedmiaru sporządzonego przez Zamawiającego.
Oferty należy składać listownie na adres: ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl. w terminie do dnia
5–05-2020 r. do godz. 1300.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Piękna Góra 4A.
Uwagi:
Zaleca się aby oferent odwiedził i zbadał miejsce robót i jego otoczenia oraz pozyskał dla siebie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszystkie informacje, które mogą być niezbędne
w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na realizację; koszt takiej wizyty ponosi oferent.
Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej. Załączony przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, który powinien być pomocny
w przygotowaniu oferty; oferent winien skorygować podany przedmiar przed złożeniem oferty.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.
Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.