ADMINISTRATOR Sp. z o. o.
Pocztowa 3, 11-500 Giżycko
www.administrator-giżycku.pl
zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia
o wartości poniżej równowartości 30 000 euro do którego nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt. 8 na wykonanie zadania:
Dostawa energii elektrycznej do oświetlenia klatek schodowych i lokali użytkowych zasobów nieruchomości Miasta Giżycko od 01.08.2017 do 31.12.2017r
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Zakres zamówienia:
Prognozowane zużycie energii w okresie 01.08.2017r-31.12.2017r wynosi 84107,21 kWh.
Termin składania ofert upływa 13.07.2017 r. o godz. 1000.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, w pokoju 110 w dniu 13.07.2017 r.
o godz. 1010.
Osoby upoważnione do kontaktów z Oferentami: Katarzyna Dubowska – zarządca zasobów komunalnych, tel. 87 428 25 80, e-mail: katarzyna.dubowska@administrator-gizycko.pl.
Zawartość oferty:
Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
Dokumentację przetargową można odebrać osobiście w Administratorze Sp. z o. o. w Giżycku, pok. 8 lub pobrać ze strony internetowej www.administrator-gizycko.pl