ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Remont pokrycia dachu papowego wraz z remontem kominów ponad dachem budynku przy ul. Smętka 11 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie remontu pokrycia dachu papowego wraz z remontem kominów ponad dachem budynku przy ul. Smętka 11 w Giżycku zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl. w terminie do dnia
27–10-2022 r. do godz. 12.00.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Smętka 11.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Smętka 11 prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac obejmuję:
– zbiciu odparzonych tynków,
– zbiciu i wykonaniu nowych czap kominowych,
– częściowym przemurowaniu kominów,
– uzupełnieniu ubytków kominów i wykonaniu nowych tynków,
– gruntowaniu kominów ,
– wtopieniu siatki elewacyjnej,
– malowaniu kominów,
– montażu siatek stalowych na wylotach kominów,
Informacje szczegółowe:
1. Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych.
2. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.
4. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej. Załączone przedmiary są jedynie materiałami pomocniczymi, które powinny być pomocne w przygotowaniu oferty; oferent winien skorygować podane przedmiary przed złożeniem oferty.
6. Termin wykonania prac: kwiecień -czerwiec 2023
5. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.
6. Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
7. Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.