ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Remont dwóch kominów ponad dachem oraz montaż wyłazu dachowego w budynku przy ul. Sikorskiego 3 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie remontu kominów ponad dachem oraz montaż wyłazu dachowego w budynku przy ul. Sikorskiego 3 w Giżycku zgodnie z zakresem przedstawionym poniżej.
Oferty należy składać listownie lub w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT), bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 13–09-2022r. do godz. 1200 z uwzględnieniem wycen na poszczególne zadania.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Sikorskiego 3.
Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac:
Zadanie 1
Remont kominów nad dachem – 2 szt. (zgodnie z załącznikiem graficznym)
– demontaż instalacji odgromowej z kominów,
– demontaż istniejących obróbek blacharskich kominów,
– przemurowanie komina od poziomu dachu z cegły klinkierowej pełnej,
– wykonanie nowych czap kominowych,
– ponowny montaż instalacji odgromowej,
– wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej
– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów
Zadanie 2
Montaż wyłazu dachowego wraz z obróbkami w istniejącej połaci dachu (zgodnie
z załącznikiem graficznym)
– wyłaz dachowy wymiary min. 54x75cm
– sposób otwierania – boczny
– przy wyłazie dachowym należy zamontować ławę kominiarską – celem dostępu do komina
– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów
Informacje szczegółowe:
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych w rozbiciu na zadania zgodnie z podanym wyżej zakresem. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej.
Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.
Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.
Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.