ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Opracowanie dokumentacji kosztorysowej oraz projektowej na remont i przebudowę instalacji WLZ i ADM, oświetlenia klatki schodowej oraz instalacji domofonowej w budynku przy ul. Owsiana 6 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie opracowania dokumentacji kosztorysowej oraz projektowej na remont i przebudowę instalacji WLZ i ADM, oświetlenia klatki schodowej oraz instalacji domofonowej w budynku przy ul. Owsiana 6 w Giżycku zgodnie z zakresem stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl. w terminie do dnia
29-08-2022 r. do godz. 12.00.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Owsiana 6.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac:
Opracowanie dokumentacji kosztorysowej i projektowej remontu i przebudowy instalacji WLZ i ADM, oświetlenia klatki schodowej oraz instalacji domofonowej wraz z uzgodnieniami i pozwoleniami (budynek znajduje się w strefie konserwatorskiej).
Dokumentacja powinna uwzględniać przeniesienie liczników z lokali.
Informacje szczegółowe:
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych prac zgodnie z podanym wyżej zakresem. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej.
Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac.
Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.
Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.