ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynku przy ul. Smętka 1 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany instalacji WLZ
i ADM budynku zgodnie z zakresem stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia
27-10-2022 r. do godz. 12.00.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Smętka 1.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac obejmuję:
Wymiana instalacji oświetleniowej w komórkach lokatorskich piwnicy z wymianą opraw (oprawy na żarówki) i włączników. Instalacja w piwnicy 24V.
Wymiana instalacji oświetleniowej piwnicy z pozostawieniem przebudowanej instalacji
i opraw oświetleniowych w częściach wspólnych.
Wymiana instalacji ADM i WLZ na klatkach schodowych i strychach: pozostawienie istniejących opraw oświetleniowych, wymiana oświetlenia strychów (2 punkty świetlne w jednym strychu i jeden punkt w drugim strychu z włącznikami).
Wymiana instalacji oświetlenia zewnętrznego 2 klatki z pozostawieniem istniejącej oprawy.
Wymiana tablic głównych, licznikowych i administracyjnych wraz z wymianą szafek.
Wykonanie instalacji między licznikiem a lokalem, montaż tablicy TM wraz
z zabezpieczeniami i połączenie instalacji remontowanej z istniejącą w lokalu.
Wykonanie wyłącznika głównego instalacji elektrycznej budynku
Montaż wyłączników p.poż
Tynkowanie bruzd
Wykonanie pomiarów nowo wykonanej instalacji elektrycznej
Uzgodnienie i przekazanie robót do Zakładu Energetycznego wraz z oplombowaniem urządzeń.
Informacje szczegółowe:
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót.
Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych
Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.
Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
Wykonawca w ofercie określi okres gwarancji (min. 5 lat).