ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Wykonanie naprawy ubytków tynku na cokole budynku przy ul. Nowowiejskiej 8
w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie naprawy ubytków tynku na cokole budynku zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać listownie lub w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko
ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT) w terminie do dnia 10–06-2020r. do godz. 1400.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Nowowiejska 8.
Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Szczegółowe informacje:
Obwód przedmiotowego budynku około 165m
Wycena w dwóch wersjach:
Zakres robót obejmuje:
– naprawa ubytków tynku
– malowanie cokołu farbą elewacyjną
Zakres robót obejmuje:
– naprawa ubytków tynku, wyrównanie powierzchni cokołu
– zatopienie siatki
– położenie struktury żywicznej
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych. Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy.
Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.
Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.
Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.