ROZEZNANIE CENOWE Z OPCJĄ ZAWARCIA UMOWY
na wykonanie zadania
„Wykonanie ekspertyzy budowlanej w budynku przy ulicy Sikorskiego 3A w Giżycku”
Postępowanie nie podlega w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 tys. euro (art.4 pkt. 8 ustawy)
Zamawiający:
Administrator Sp. z o. o.
ul. Pocztowa 3,11-500 Giżycko
tel. 87 428 25 80
1. Cel ogłoszenia:
Celem ogłoszenia jest ustalenie wartości przedmiotu zamówienia określonego w pkt 2, która powinna być ustalona przez oferentów z największą możliwą starannością, tak by mogła stanowić ofertę wykonania zamówienia za oferowaną cenę. Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę w sytuacji, gdy cena przedstawiona w najkorzystniejszej ofercie mieści się w kwocie, którą Administrator może przeznaczyć na realizację zadania.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Wykonanie ekspertyzy obejmującej branżę konstrukcyjno – budowlano – architektoniczną
W zakres ekspertyzy nie wchodzą instalacje elektryczne i sanitarne
Zamawiający jest w posiadaniu archiwalnej dokumentacji technicznej budynku
3. W szczególności ekspertyza powinna zawierać co najmniej:
1) Cześć opisową, w tym:
a) przedmiot, cel, zakres oraz podstawy formalne i merytoryczne ekspertyzy,
b) opis ogólny stanu istniejącego,
c) opis techniczny podstawowych elementów konstrukcyjnych,
d) opis uszkodzeń podstawowych elementów konstrukcyjnych mających wpływ na bezpieczeństwo konstrukcji i użytkowania
e) analiza konstrukcji pod względem aktualnych norm obciążeniowych , wiatrowej , śniegowej, obciążeń technologicznych,
f) opis uszkodzeń elementów wykończeniowych mających wpływ na użytkowanie i estetykę obiektu: stan izolacji przeciwwodnych i przeciwwilgociowych, izolacji termicznych, posadzek,pokrycia dachu, tynków ślusarki, stolarki itp.
g) opis przyczyn wystąpienia uszkodzeń i wskazanie sposobów naprawy,
h) odniesienie się istniejących rozwiązań do obowiązujących przepisów techniczno – budowlanych , bhp, p-poż w szczególności, zabezpieczenia obiektu pod względem pożarowym i warunków ewakuacji,
2) wnioski i zalecenia – zalecane prace należy podzielić na kategorie:
a) roboty niezbędne do wykonania ze względu na bezpieczeństwo konstrukcji, użytkowania i pożarowe oraz zabezpieczające przed destrukcją
3) streszczenie i podsumowanie w języku niespecjalistycznym.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać:
1) w formie papierowej w czterech egzemplarzach.
2) w formie elektronicznej na płycie CD – w formacie pdf
4. Termin realizacji zamówienia
Zamawiający wymaga zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie:
– 6 tygodni od daty podpisania umowy.
Termin składania ofert upływa 13.09.2018 o godz. 10.00
Oferta powinna zawierać cenę brutto za cały przedmiot zamówienia.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, ADMINISTRATOR Sp. z. o. o.
ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycku w dniu 13.09.2018 o godz. 10:05
Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Katarzyna Dubowska – zarządca zasobów komunalnych
ADMINISTRATOR Sp. z o. o. ul. Pocztowa 3
tel. 0 87 428 25 80
Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
Zaleca się, aby Wykonawca pozyskał dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie ekspertyzy (odwiedził i zbadał miejsce prac) gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
odwołania rozeznania cenowego z opcją zawarcia umowy i unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
zmiany warunków postępowania do terminu otwarcia ofert, informując o tym na stronie internetowej www.administrator-gizycko.pl oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego. W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną, może wydłużyć termin do złożenia oferty,
zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników,