ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Remont schodów od placu zabaw do zjazdu do hali garażowej w budynku przy ul. Żeglarska 2,4,6”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie remontu posadzki schodów zejściowych, naprawy ściany muru oporowego, przełożenie nawierzchni z kostki betonowej, montaż balustrady zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT) w terminie do dnia 23–08-2019r. do godz. 1200. Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Żeglarska 2,4,6.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Szczegółowe informacje:
– naprawa ściany muru oporowego – wtopienie siatki zbrojącej z włókna szklanego, wykonanie tynku żywicznego : szacunkowa ilość 21,2 m2
– przełożenie nawierzchni z kostki betonowej ( wykonanie spadku od muru oporowego w kierunku placu zabaw) – szacunkowa ilość 13,8 m2
– wykonanie i montaż balustrady na murze oporowym – do wysokości 1,1 m od poziomu kostki betonowej ( balustrada stalowa, malowana) : szacunkowa ilość 6 mb
Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac – Wspólnota Mieszkaniowa Żeglarska 2,4,6
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.