ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT – Zmiana zakresu prac
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Remont pokrycia papowego dachu budynku przy ul. Olsztyńskiej 19 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu pokrycia dachów papowych zgodnie z przedmiarem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
Oferta powinna zawierać kosztorys ofertowy(szczegółowy) sporządzony na podstawie przedmiaru udostępnionego przez Zamawiającego.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.
Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.
Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT) w terminie do dnia 13–11-2018r. do godz. 1200. Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Olsztyńska 19.
Olsztyńska 19 – Przedmiar dach papowy – zmiana – dodano dach od ulicy.kst