Giżycko, dn. 06.10.2016 r.
ADMINISTRATOR Sp. z o. o.
ul. Pocztowa 3
11-500 Giżycko
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Dotyczy: złożenia oferty na opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla termomodernizacji i remontu budynków: Wodociągowa 15, 17 i Olsztyńska 6A w Giżycku zgodnie z audytami energetycznymi.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla termomodernizacji i remontu budynków Wodociągowa 15,17 i Olsztyńska 6A w Giżycku zgodnie z audytami energetycznymi (audyty w załączeniu).
1) Opracowanie projektów budowlano – wykonawczych termomodernizacji wszystkich niezbędnych branż w zakresie dostosowanym do zakresu prac wynikających z audytów oraz wymaganych – powiązanych z zadaniem termomodernizacyjnym potrzeb remontowych – zakres ten będzie podlegał uzgodnieniom z inwestorem.
2) Sporządzenie przedmiarów oraz kosztorysu inwestorskiego. Należy sporządzić w układzie branżowym, jako oddzielnie opracowania dla poszczególnych rodzajów robót. Kosztorys inwestorski będzie stanowił podstawę określenia wartości zamówienia w późniejszym postępowaniu na wykonanie robót budowlanych.
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
4) W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również udzielenie przez Wykonawcę Zamawiającemu pisemnych wyjaśnień na pytania Wykonawców, zadawanych w toku późniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane
5) Pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie: stwierdzenia w toku realizacji robót budowlanych zgodności ich realizacji z projektem, uzgodnienie możliwości wprowadzania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, jeżeli takie rozwiązania zostaną zgłoszone przez kierownika robót, inspektora.
1) w formie papierowej w czterech egzemplarzach.
2) w formie elektronicznej na płycie CD – w formacie pdf
1) Zamawiający wymaga zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie:
– do 30 listopada 2016r.
2) Termin składania ofert upływa 14.10.2016r. o godz. 11.00
3) Oferta powinna zawierać cenę brutto za cały przedmiot zamówienia.
4) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, ADMINISTRATOR Sp. z. o. o. ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycku w dniu 14.10.2016r. o godz. 11.05
5) Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Krzysztof Konopka – Inspektor Techniczny
ADMINISTRATOR Sp. z o. o. ul. Pocztowa 3
tel. 87 428 25 80
6) Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
Zaleca się, aby Wykonawca pozyskał dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej (odwiedził i zbadał miejsce prac) gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca.
Otrzymują: