ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
I Zamawiający :
Wspólnota Mieszkaniowa budynku Kętrzyńskiego 2, Nr 366, w Giżycku
II Przedmiot zamówienia :
Wymiana poziomów wodnych z zaworami podpionowymi w piwnicach budynku
Wspólnoty Mieszkaniowej Kętrzyńskiego 2 w Giżycku
III Zakres prac:
1. demontaż starego rurociągu instalacji wodnej z zaworami w piwnicy budynku -od wodomierza głównego do pionów
2. montaż nowego rurociągu wodnego z rur stalowych ocynkowanych – po starej trasie z przygotowaniem miejsca pod wodomierz szt 1
3. montaż zaworów podpionowych – kulowych wzmocnionych
4. izolacja rurociągu – ochrona przed zamarzaniem
5. zamurowanie , zatynkowanie i podmalowanie w razie potrzeby przebić oraz uprzątnięcie
terenu po zakończeniu prac
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
– organizację zakupu materiałów ,dostarczenie ich do miejsca wbudowania
organizację prac, koszty zużytej energii elektrycznej i zużytej wody;
uporządkowanie pomieszczeń , urządzeń i armatury po robotach,
zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
zabezpieczenie miejsca pracy,
odszkodowania za wyrządzone szkody w trakcie robót.
IV Termin realizacji :
31.05.2015
V Opis przygotowania oferty i informacja o udzielaniu wyjaśnień
1. Zaleca się, aby Wykonawca pozyskał dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót ( odwiedził i zbadał miejsce robót) gdyż wyklucza się możliwość . roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca.
1.1 W celu obejrzenia instalacji wodnej podlegającej wymianie, prosimy kontaktować się z Panem : Bogusławem Zasłoną – mieszkanie nr 1
2. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z oferentami z ramienia Zarządcy budynku jest P. Małgorzata Kraśnicka –
tel. 87-428-25-98
VI Wymagane dokumenty:
Wypełniony formularz oferty cenowej
Podpisany wzór umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia
5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , dostarczona najpóźniej do dnia podpisania umowy. Może być kserokopia dokumentów ubezpieczeniowych.
VII Miejsce , termin składania i otwarcia ofert ofert:
1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Administratora sp. z o. o. w Giżycku ,
ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycko
Termin składania ofert upływa dnia 27.03.2015 godz. 10:00
Otwarcie ofert – dn. 27.03.2015 godz. 10:10 – siedziba Administratora sp. z o. o. w Giżycku, ul. Pocztowa 3 , pok. nr 8
VIII Kryterium oceny ofert:
Ocenie podlegać będzie cena ofertowa brutto będąca sumą ceny netto i obowiązującym podatkiem VAT oraz wiarygodność Firmy i jakość wcześniej wykonywanych robót.
Cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę może być negocjowana przed podpisaniem umowy .
Po tym czasie cena jest ostateczna i nie będzie negocjowana
Przed podpisaniem umowy uzgodniona będzie kwestia nadzoru inwestorskiego i koordynacji robót.
Zamawiający o wyborze oferty powiadomi Wykonawców indywidualnie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania zaproszenia do składania ofert bez podania przyczyny.